Translate site

Startsida Krokoms kommun

Kommunernas kvalitet i korthet

Sveriges Kommuner och Landsting (SKL) har, tillsammans med ett antal kommuner, tagit fram ett fyrtiotal frågor som ur ett medborgarperspektiv speglar kvaliteten i kommunerna. Frågorna är hämtade från olika verksamhetsområden och ger en samlad bild av vad kommunen åstadkommer.


Frågorna i KKiK:s undersökning är indelade i fem områden:

  • Din kommuns tillgänglighet (8 delfrågor)
  • Trygghetsaspekten i din kommun (3 delfrågor)
  • Din delaktighet och kommunens information (3 delfrågor)
  • Din kommuns effektivitet (13 delfrågor)
  • Din kommun som samhällsutvecklare (9 delfrågor)

Vi har sammanställt resultaten för Krokoms kommun i dokumentet Sammanställning för KKiK 2011-2013 som du hittar under Läs mer i högerspalten.

Varje år görs två undersökningar som ger fördjupad information om kommunens service (ingår i området tillgänglighet) samt om informationen på kommunens webb (ingår i området delaktighet och kommunens information). Läs mer om dessa två undersökningar i menyn tll vänster på sidorna Webbundersökning och Servicemätning.



Uppdaterad 2014-05-27 av Åsa Sjödin

Kontakta oss
Har du tekniska frågor eller vill kommentera informationen på sidan så kan du kontakta webbredaktionen. Klicka här!

Följ Krokoms kommun på Facebook
Följ Krokoms kommun på Instagram
Följ Krokoms kommun på YouTube

KROKOMS KOMMUN Offerdalsvägen 8, 835 80 Krokom
Tel. 0640-161 00 vxl (vardagar kl 08-17)  |  Fax 0640-161 05  |  E-post »