Evenemanget har redan ägt rum
Tid: 16 oktober 2025 klockan 10.00-16.00 OBS! Datumet för evenemanget har passerats!
Träffa oss på Jobba i norra Sverige – mässa i Malmö
Vi vill träffa dig! Vår kommun har allt: jobben, gemenskapen, tryggheten, framtidstron och naturen. Det är bara du som saknas. Kom och prata med oss på Jobba i norra Sverige-mässan i Malmö.
Krokom är en naturskön kommun mellan Östersund och Åre. Vi är en av de kommuner som har Sveriges lägsta arbetslöshet. Vi har lediga bostäder, god kommunal service och plats för livet. Allt vi saknar är dig!
Nu kan du som bor i Malmö med omnejd komma och träffa oss. Kanske finns ditt framtida jobb i Krokom?Det finns möjlighet att hitta jobb inom väldigt många branscher. Du behövs som: mekaniker, elektriker, chaufför, ekonom, processoperatör, ingenjör, projektledare, servicepersonal, fastighetsskötare, systemutvecklare, undersköterska, vårdbiträde, barnskötare, pedagog, IT-tekniker, svetsare, montör, tandläkare och andra yrkesgrupper.
Tid: Torsdag 16 oktober, klockan 10–16
Plats: Arbetsförmedlingen Malmö (gamla konserthuset), Föreningsgatan 35
Tänk på att det lätt uppstår köbildning när mässan öppnar.
Välkommen, du behövs!
Krokom – kommunen mitt i Jämtland
Krokoms kommuns gränser sträcker sig från Storsjöns stränder i söder, till de vidsträckta och vilda fjällen i norr och i öster tar det norrländska inlandets stora skogar vid. Här bor dryga 15 700 invånare, mitt i Jämtlands län, med närhet till goda kommunikationer till övriga Sverige. Här finns fantastiska möjligheter till ett rikt kultur- och friluftsliv. Hit flyttar människor och här vill man stanna, för här får själva livet ta plats.
Kommunen ingår i samiskt förvaltningsområde, vilket gör att vi arbetar för att stärka det samiska språket, att synliggöra kulturen och ge samerna inflytande.
Jag är jätteförtjust i den här platsen, här känner jag att jag kan leva länge
Läs mer om berättelserna från våra 193 byar
Tid och plats
Tid: 16 oktober 2025 klockan 10.00-16.00 OBS! Datumet för evenemanget har passerats!
Plats: Arbetsförmedlingen, Föreningsgatan 35, Malmö
Typ av evenemang: Övriga evenemang