Marknadsföring under
S:t Olavs flagg

Bild på symbolen för S:t Olavsleden och en person som går med ryggsäck med grönt landskap i bakgrunden

Med fokus på turism- och landsbygdsföretag erbjuder Trampolin PR i samarbete med S:t Olavsleden och Länsstyrelsen under kommande höst och vinter ett antal utbildningar inom kommunikation och marknadsföring. Missa inte detta!

Marknadsföring under S:t Olavs flagg vänder sig till aktörer verksamma längs S:t Olavsleden.

Ju fler vi är som pratar om S:t Olavsleden desto starkare och tydligare blir varumärket.

Utbildningen handlar om att bygga varumärke och bli en god marknadsförare av din egen verksamhet och samtidigt bidra till och dra nytta av  S:t Olavsledens varumärke. Den riktar sig till dig som driver företag längs leden och som vill stärka ditt eget varumärke och bidra till att bygga S:t Olavsledens.

Ur innehållet

  • Vad är ett varumärke och hur bygger man det starkt?
  • Hur kan, och får, jag använda bilder, texter och filmer som redan är producerade?
  • Vi jobbar med idéer på kommunikationsaktiviteter som du själv kan genomföra.

Besök Trampolin PR:s hemsida för anmälan och mer informationlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster


Tid och plats

Tid: 21 november 2019 klockan 16.00-19.00

Plats: Krokoms kommunhus

Typ av aktivtet: Workshop