Translate site

Startsida Krokoms kommun

Klagomål och synpunkter

Du som har kontakt med oss skall möta kunnig och vänlig personal som respekterar dig, dina synpunkter och önskemål. Vi arbetar för att ge våra kommuninvånare en god service och hålla en hög kvalitet på våra tjänster.

Beskrivning av tjänsten

För nämndens fortgående kvalitetssäkringsarbete är det av stor betydelse att få ta del av synpunkter och klagomål på verksamheten. Synpunkter kan lämnas både skriftligt (via brev eller digitalt) och muntligt.

Vad vi kan lova

En skriftlig bekräftelse med ärendets diarienummer, handläggarens namn och kontaktuppgifter skickas till dig inom fem arbetsdagar.

Vad förväntar vi oss av dig

Du lämnar korrekta uppgifter.

Vart vänder du dig när det inte fungerar

Vi är angelägna att du kontaktar oss om något inte fungerar, eller om vi inte lever upp till vad vi lovar. Du kan lämna klagomål hos kommunen om du anser att din begäran inte hanterats på ett bra eller korrekt sätt.

Dina synpunkter diarieförs och behandlas som inkommen allmän handling.

Du kan nå oss via
Kundtjänst 0640-161 00
e-post krokoms.kommun@krokom.se

Här kan du lämna skriftliga synpunkter på verksamheten eller på våra tjänster.länk till annan webbplats

Uppdaterad 2014-06-03 av Åsa Sjödin

Kontakta oss
Har du tekniska frågor eller vill kommentera informationen på sidan så kan du kontakta webbredaktionen. Klicka här!

Följ Krokoms kommun på Facebook
Följ Krokoms kommun på Instagram
Följ Krokoms kommun på YouTube

KROKOMS KOMMUN Offerdalsvägen 8, 835 80 Krokom
Tel. 0640-161 00 vxl (mån-tor kl 08-17, fre kl 08-16)  |  Fax 0640-161 05 
Organisationsnummer: 212000-2478 | krokoms.kommun@krokom.se
VAT: SE212000247801

Cookies på krokom.se