Ansökningstiden har gått ut
Denna tjänst är inte längre tillgänglig att söka. Här hittar du alla våra lediga jobb
Verksamhetschef för särskilt boende
Vill du ta ansvar för en betydelsefull verksamhet där du samtidigt ingår i en kunnig, kreativ och ambitiös ledningsgrupp? Då är detta jobb för dig! Vi erbjuder ett spännande arbete i en kommun som är tillräckligt stor för eget driv och tillräckligt liten för nära relationer.
Ett jobb med plats för välfärd
Välkommen till oss
Hur söker jag tjänsten om jag har skyddad identitet?
Hälsning från din blivande chef
Socialförvaltningens ledningsgrupp är navet i en av kommunens största verksamheter. Nu söker jag en verksamhetschef som är trygg i sin roll och som vill vara med och driva äldreomsorgen genom de förändringar som väntar.
Du får en central roll i arbetet med att utveckla våra särskilda boenden genom smartare användning av digital teknik, möta behoven hos en växande äldre befolkning och bidra till att stärka kompetens- och personalförsörjningen, både genom att attrahera nya medarbetare och skapa hållbara arbetsvillkor för dem som redan är här.
Du kommer också att ha en viktig roll i arbetet med att implementera den nya socialtjänstlagen, bidra till den fortsatta omställningen till Nära vård i Krokom och aktivt medverka i kommunens införande av prislappsmodellen enligt SKR. Gillar du att analysera, prioritera och tänka nytt utan att kompromissa med kvalitet – då är detta en roll som passar dig!
Så här tycker våra medarbetare
Ansökan
Sista ansökningsdatum: