Ansökningstiden har gått ut
Denna tjänst är inte längre tillgänglig att söka. Här hittar du alla våra lediga jobb
Rektor årskurs 7-9 i centrala Krokom, Nyhedens skola
Vi söker dig som är rektor och vill arbeta långsiktigt med skolutveckling där trygghet och trivsel är ledord. Just nu befinner vi oss i ett aktivt förändringsarbete med tydligt fokus på att stärka undervisningens kvalitet och skapa en miljö där varje elev får rätt förutsättningar att nå så långt som möjligt. Du kommer till en verksamhet med vilja, riktning och mod att förändra – där det pedagogiska uppdraget står i centrum! Har du den kompetens vi letar efter och vill driva det här arbetet, sök tjänsten som rektor till Nyhedens skola, årskurs 7-9.
Ett jobb med plats för engagemang och utveckling
Välkommen till oss
Hur söker jag tjänsten om jag har skyddad identitet?
Hälsning från din blivande chef
Välkommen till Krokom och vackra Jämtland!
Som rektor på barn- och utbildningsförvaltningen leder du tillsammans med mig, verksamhetschef och övriga rektorer mot gemensamma mål för att skapa de bästa förutsättningarna, så att så många barn och ungdomar som möjligt ska utvecklas och lyckas under skoltiden och i framtiden.
Jag söker dig som är tydlig och trygg som ledare, ödmjuk och prestigelös som person och som leder verksamheten med ett helhetsperspektiv.
I Krokom finner du en härlig arbetsplats där vi tillsammans möter utmaningarna och har snabba vägar till beslut. För mig är det viktigt att du skall trivas och stimuleras att ytterligare utveckla kommunens verksamheter.
Välkommen med din ansökan!
Martin Åleheim, förvaltningschef
Så här tycker våra medarbetare
Ansökan
Sista ansökningsdatum: